gymmat

kom hem från gymmet nyss, blev en konstig väg hem, berättar snart haha..

som sagt, har gymmat och är helt död i kroppen nu! åt en banan efteråt, har tagit åt mig av vad christian säger :)

har varit på eskil hela dagen och tittat på samprogrammet. Verkade helt okej, men bara helt okej haha. Sista lektionen var media och då fick vi göra en reklam annons, der var skitkul :D! ska dit igen imorgon och titta på alla estitiska program och se om det är något för mig. Har ni en bra kväll? det har jag :)


aaaaaw alla hjärtans dag! har ett hjärta på mitt skåp

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0