HELGEN

hej på er! kom hem från stockholm idag efter en grymt rolig helg med världens underbaraste kille. Om ni undrar vart jag varit ;) kom hem runt 12 och hade inte ätit frukost så grabbade tag i ett paket riskakor och drog iväg till Katrin! pulkatime! gick runt på stan jätteluffiga, katrin med termosar och jag med gigantiska moonboots typ haha. Vi var tvugna att köpa en pulka, endast därför vi visade upp oss i våra snygga kläder på stan. Åkte lite pulka i djurgårdsbacken innan jag liftade med pappa hem och åt godis. Min helg i korta drag, waay, inte alltd jag kan klämma in allt i sådana här korta inlägg!

hoppas ni har det super






sliten tjej, tack jag vet






mina björntassar



ajuste hihi, när vi stod och väntade på bussen så kommer det en gammal dag farandes på en sparkcykel i hög hastighet. (VEM ÅKER SPARKCYKEL PÅ VINTERN?!) utan hjälm också. Sen ställer hon sig vid oss och börjar rapa som en gubbe. Skum tant, höll på att skratta sönder

ps. håller på och försöker ladda ner filmer och så till datorn med uTorrent. Datorn är seg, jag är seg, allt är segt! GAAH

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Skitfin blogg du har :)

2011-02-23 @ 01:43:24
URL: http://nicoliinaa.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0