helg med bby

är nyduschad, fresh och luktar oliver nu efter träningen när jag sitter och kollar på disney channel med lillebror. Det är den värsta kanalen jag vet! hanna montana all day long, iisch.

Har varit med min fina pojkvän hela helgen, väldigt mysigt!♥ tittade på film, lagade mat, bubblade i vårat bubbelbadkar mm. Ååå, saknar honom nu :(

min dator har äntligen laddat klart första säsongen av how i met your mother så har tittat på några avsnitt nu tillsammans med en skål flingor ;) haha, det gjorde jesper och jag igår när vi badade också, ställde in datorn bara.



ska titta på lite mer kläder och äta upp mina flingor. hejsvejs
Club4Beauty.se Frossle.com

Kommentarer
Postat av: Felicia

haha gaaalen bild, HIMY är gryyym :D



PUSS

2011-02-27 @ 17:23:57
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0