sjuk

var en jobbig dag igår, fast skitkul! vaknade precis och är ännu sjukare, härligt. Sov ju rätt länge, tur att jag kan göra det imorgon också, är ju ledig lalala! Behövs lite sovmorgnar när man är dålig på att gå och lägga sig i tid på kvällen





ser ut såhär nu när jag ska ladda upp lite bilder, fixa rummet, plugga och lyssnar på fin musik. Fast ska gå och lägga mig igen först. Skulle fixat garderoben också som är helt fullproppad med kläder som väller ut, men det hade mamma redan gjort, gullig she made my day!

 Playman.se

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0