visning med emilie

hej! jag sitter och kämpar med en fet samhällskunskapsuppsats som jag egentligen inte alls har någon ork med att ta tag i. Det är sjukt hur mycket jag längtar efter jullovet nu, att bara kunna sitta i soffan utan att man har en massa måsten som snurrar runt i huvudet.

Gick en visning igår, var jätteroligt! det var min kusin emilie som skulle visa upp en frisyr och behövde en modell. Hon pluggar till frisör, verkligen superduktig är hon :D har tyvärr inte så många bilder från visningen, får leta upp lite. Har lite röda och svarta slingor i håret nu iallafall!




ForHair.se

Kommentarer

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0