thaaaai

sprang in i mitt rum direkt när jag kom hem för att dra igång musiken, nu sitter jag och köttar franska som faaan! måste skynda mig att banka in de här 30 glosorna i huvudet nu så jag kan åka och sova hos jesper ikväll sen! vad gör ni för något? haft en bra dag? :D lärde mig de där konstiga mattetalen idag förresten, superglad tjej !

imorgon ska vi ha orientering kl 8 på morgonen, superpepp.. efter det ska vi till en äventyrsbana för att lära känna alla de andra ettorna haha ;) slutar vid tolv så det är skönt! på kvällen måste jag jobba igen :( 760 tidningar ska delas ut i hela mesta och vem gör det om inte jag?! för skitlön dessutom. Nu är det bäst att de läser sin jäkla tidning också. 

Känner att det här blir ett stressigt inlägg så börjar runda av nu haha ;) 



jag är hungrig som en varg just nu, tur att pappa lagar thai mat ikväll (a)♥

Gratisbio.se

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Kul att du är tillbaka:D



Vad gott med thaimat!

2011-09-20 @ 20:38:08
URL: http://lienes.blogg.se/

Är det något du vill säga? Let me know!:

Har du ett coolt namn precis som jag? =):
Hänger du ofta här?

Din e-post: (Don`t worry, den visas inte i bloggen ;))

Har du en egen blogg?: Jag vill ju kunna svara på din kommentar bby! ;)

Din alldeles egna åsikt, ingen random skit hörru ;):

Trackback
RSS 2.0